Gun jezelf een cadeau met kennis

December is een drukke maand. Er zijn veel feestdagen en dus ook veel momenten om elkaar een mooi cadeau te geven. Maar vergeet jij jezelf niet? Je bent natuurlijk een goede werkgever die het beste met het personeel voor heeft, maar toch vallen er ieder jaar weer mensen omver door werkstress en zit je met een langdurig verzuim situatie.

En daarom is het juist zo belangrijk dat jij jezelf (of iemand in je omgeving waarvan je weet dat hij/zij in een dergelijke situatie zit met veel verzuim op de werkvloer) een cadeau gunt. Een cadeau waar je naast dat je iets waardevols leert, ook nog veel herkenning uit zult halen. En dit alles natuurlijk met de nodige humor!

En wat een bijkomend voordeel is van jezelf iets gunnen wat met ontspanning te maken heeft is dat dit goed is voor de stresspreventie. Je voorkomt hiermee een burn-out en geeft ook nog eens het goede voorbeeld.

Doordat het deze maand dus een echte feestmaand is kan ik je een cadeau geven, maar ik heb er bewust voor gekozen om dit nu juist niet te doen. Ik geef namelijk iedere dag heel veel nuttige en noodzakelijke kennis GRATIS weg. Dit is een tweede natuur van me om mensen die mijn hulp nodig hebben te helpen. Ik geef je echter wel een waardevol advies, een advies waarvan ik van mening ben dat je dit als werkgever dient op te volgen. En ja dat klinkt dwingend, maar ik geef je dit advies niet voor niets!

Mijn advies is als volgt:
Koop mijn boek, lees het uit, geef mij een recensie zodat nog meer mensen dit boek kopen (en nee, winst maken doe je echt nooit op een eerste managementboek
dus daarom zeg ik dit allemaal niet) & volg alle adviezen op uit dit boek. Ik gun je namelijk kennis en kunde om langdurig verzuim op de werkvloer te voorkomen. Want we weten allebei dat voorkomen goedkoper is dan genezen!

En waarom dan dit boek en niet een ander boek over burn-out?

Los van het feit dat het net zo lekker leest als dat ik zelf ben (LOL) is het ook nog eens het ENIGE praktische handboek over burn-out in ons land voor werkgevers en HRM. Dit no-nonsens handboek is goed implementeerbaar en voor iedereen die zijn of haar personeelszaken serieus neemt onmisbaar. Het financieel dagblad adviseert dit boek natuurlijk niet voor niets!

Mijn boek helpt jou en je personeel en dat niet alleen op de korte termijn maar juist op de lange termijn! Het is een handboek en wil je het geleerde echt implementeren is het goed om regelmatig terug te kijken en jezelf en je personeel vragen te stellen. Het resultaat van een goed EN werkend preventie beleid is op die manier gegarandeerd! En daarmee is de investering in mijn boek een groot cadeau!

Koop hier het Bye Bye Burnout handboek.