Bye Bye Burnout Boek

Stress en burn-out op de werkvloer. Behalve een ramp voor de medewerkers die ermee te maken hebben, als ook voor jou als werkgever of (HR)manager. Het aantal gevallen dat tegenwoordig uitvalt door stress- en burn-outklachten is toegenomen en daarmee ook de kosten die ermee gemoeid gaan. Laten we eerlijk zijn, niemand zit op zieke medewerkers te wachten, evenmin op de bijbehorende rekening. 

Wanneer je als organisatie een strategisch beleid op het voorkomen van stress en burn-out weet uit te voeren én in staat bent om als werkgever of manager op de juiste manier met je medewerkers om te gaan, kan dit de kans op uitval aanzienlijk vergroten. Kost uitval van door langdurige stress ziek geraakte medewerkers jou dagelijks geld? Heb je geen idee hoe je dit goed aan kunt pakken in jouw organisatie? Heb je het gevoel er helemaal alleen voor te staan, terwijl er voor je medewerkers wel volop hulp en advies is? Dan hebben we goed nieuws voor je!

Antwoorden op bovenstaande (en nog veel meer) vragen zijn te vinden in het Bye Bye Burnout boek dat begin oktober uitkomt. Je leert onder andere de signalen en verschillende stadia van een burn-out herkennen en daar vanuit jouw rol als werkgever of manager adequaat mee om te gaan. Je ontdekt hoe je omgaat met een uitgevallen medewerker (en zijn of haar collega’s) en wat je kunt doen om het herstel te bevorderen. Ook is er aandacht voor een juiste vormgeving van het re-integratieproces. En natuurlijk vinden jij en je medewerkers allerlei adviezen en effectieve tips om burn-out te helpen voorkomen of op te lossen. Want dat is uiteindelijk waar je naar streeft, toch? Een werkomgeving waar burn-out geen kans krijgt. 

Ben je benieuwd hoe jullie binnen jouw organisatie binnenkort al aan de slag kunnen met het voorkomen van uitval door burn-out? Zorg dan dat je de eerste bent die het Bye Bye Burnout boek begin oktober in handen heeft!
 
Pre-order daarom mijn boek nu direct! Begin oktober pas verkrijgbaar in de boekhandels maar nu al op bol.com!! Een must-read voor IEDERE werkgever en HRM’er!!